خرید مگنارکس

خرید قرص مگنارکس

خرید مگنارکس از داروخانه

تست پزشکی مجدد برای مجتبی؟جباری باز میگردد؟ :: بهترین های نت

بهترین های نت

تست پزشکی مجدد یعنی توهین به دکتر نوروزی و ایفمارک

جباری: مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم!

هافبک استقلال می گوید در موضوع اختلاف با باشگاه حق با او است و حقش را از مدیرعامل باشگاه می گیرد.

مجتبی جباری در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد شکایتش از باشگاه استقلال، شرایط بد فوتبال ایران و البته انتخاب به عنوان سفیر مبارزه با بیماری سرطان صحبت های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 


موضوع شکایت شما از استقلال به کجا رسید؟

 

مطمئن هستم حقم را می گیرم، چون مردم و هواداران استقلال پشت من هستند. تا حالا هیچ دلیلی در مورد اخراج من نگفته اند و من می توانم حقم را از این فرد بگیرم.

 


فکر می کنی کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت حق را به شما می دهد؟


از نظر خودم مطمئن هستم حق با من است. کمیته انضباطی و تعیین وضعیت این حق را به من می دهد چون به طور کامل توضیح دادم چطور از تیم کنار گذاشته شدم و آقایان چه مواردی را در قرارداد من نقض کرده اند. اگر شکایت من به نتیجه نرسد واقعا یک ناامیدی بزرگ هست برای فوتبال و بازیکنان جوان که قوانین  اجازه می دهد یک مدیر به بدترین شکل با بازیکنان برخورد کند. در این مقطع نقش اتحادیه بازیکنان  پررنگ می شود و آنها نیاز به جایی دارند که از آنها حمایت شود و اجازه ندهند حقشان را به راحتی بخورند.

 


شما فکر می کنید چرا بازیکنان هرگز موفق نمی شوند پول شان را از باشگاه ها بگیرند؟


واقعا این صحبت شما درست است و در حق خیلی از بازیکنان ظلم می شود. تمام مشکلات فوتبال ایران به واسطه ضعف مدیریتی است، به واسطه مدیریت غلط این مقدار بدهی به وجود آمده است وگرنه کنار فوتبال خیلی پول هست و کلی استعداد که به دلیل مدیریت غلط هدر می روند.

 

 

بهترین داروی گیاهی برای بزرگ کردن الت مردانه | داروهای گیاهی برای رشد الت تناسلی

روش دائمی برای افزایش طول و ضخامت الت تناسلی مردانه

خرید قرص مگنارکس اصلی

 


شما در صحبت هایتان گفتید باشگاه مواردی از قرارداد شما را نقض کرده است. این موارد چیست؟


یکی از موارد این است که باشگاه نمی تواند یک قرارداد را یک طرفه و بدون هیچ دلیلی  نقض کند، حتی اگر در قرارداد این بند آمده باشد. یک فرد نمی تواند هروقت دلش خواست مسائل شخصی را درگیر کار کند و منافع تیم و باشگاه را در نظر نگیرد. یک روز  به خاطر منافع خودشان عکس گرفتند و پیگیر مسائل پزشکی من بودند؛ ولی آنجا که خوشش نیامد به خاطر انتقادهای به حق من در مورد امکانات موجود و در جلسه خصوصی،  جلسه ای که حاشیه ای برای تیم نداشت که چنین برخوردی با من انجام بدهند.

 

  • mohsen khatibi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی