خرید مگنارکس

خرید قرص مگنارکس

خرید مگنارکس از داروخانه

کریمی: به فوتبال بر نمی‌گردم، هیچ وقت! :: بهترین های نت

بهترین های نت

ز هیاهوی مستطیل سبز تا آرامش امروز

کریمی: به فوتبال بر نمی‌گردم، هیچ وقت!

محمود کریمی ستاره سابق سپاهان در گفتگویی از دوران حضورش در مستطیل سبز و این موضوع می گوید که چرا هیچ علاقه ای برای بازگشت به فوتبال ندارد.

جاه طلب نبود اما تا دلتان بخواهد صداقت دارد. محمود کریمی جاه طلب نبود و در سال های اوجش از فدراسیون فوتبال درخواست کرد او را به تیم ملی دعوت نکنند. ردپای صداقتش را هم در لابه‌لای این گفت وگوی متفاوت می بینید. محمود آتیش‌پاره همان بازیکن محبوب سپاهانی هاست که بالباس زرد پدیده شد، درخشید و در همین تیم هم با مستطیل سبز وداع کرد. قهرمانی در لیگ پانزدهم را که منها کنید، در سایر قهرمانی‌های سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی ردپای محمود کریمی را خواهید دید، البته حساب لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی در قاره کهن و نقش ویژه کریمی هم جداست، رکورد تنها گلزن ایرانی جام باشگاه های جهان هم فعلا در اختیار اوست. گفت‌وگو با مـحـمـود کریمی همیشه جذابیت‌های خود را دارد، چه دیروز که در خط حمله سپاهانی ها با توپ دلبری می‌کرد، چه امروز که آرامش زندگی در کنار بهاره 14 ساله و امیر مهدی 8 ساله را به هیاهوهای فوتبالی ترجیح می دهد و تاکید دارد دیگر به فوتبال بر نمی‌گردد.


 

روزهای دور از فوتبال چطور سپری می شود؟

شغل آزاد دارم و در کنار خانواده و رسیدگی به کارهای بچه ها روزگار را سپری می کنم. کاری به فوتبال ندارم و کوهنوردی تنها ورزشی است که انجام می دهم.

 

امیر مهدی نمی خواهد مثل پدرش فوتبالی شود؟ لابد می داند پدرش فوتبالیست محبوبی در اصفهان بوده؟

زیاد پیگیر دوران فوتبالی من نیست. معلم‌ها و بعضی همکلاسی هایش با او درباره فوتبالیست بودن من صحبت می‌کنند، می‌داند پدرش فوتبالیست است، اما محبوب بوده یا نه را نمی‌دانم. اصلا علاقه ای به فوتبال ندارد و کلاس شنا و والیبال می رود.

 

محمود کریمی سیبکی؛ داستان این پسوند چیست؟

سیبک یکی از روستاهای فریدون شهر است که پدر و مادر من متعلق به این منطقه هستند، پدرم سال‌ها قبل به اصفهان کوچ کرد و من هم در اصفهان به دنیا آمدم، اما اقوام زیادی در این منطقه داریم.درباره پیوستن محمود کریمی به سپاهان روایت های مختلفی وجود دارد، اما دوست داریم روایت اصلی را از شما بدون واسطه بشنویم.من در حقیقت بازیکن تیم فولاد مبارکه بودم که از سال 72 به این تیم پیوستم و در تیم های نوجوانان، جوانان و امید این باشگاه بازی کردم و سال 79 هم در لیگ دسته یک حضور داشتیم. تا اینکه در این سال با تیم سپاهان ادغام شدیم؛ بعد از ادغام به بازیکنان فولاد رضایت نامه دادند اما خلیلی، مدیرعامل وقت باشگاه به من اجازه رفتن نداد و گفت در این تیم بمان. من در آن زمان کم سن و سال و کم‌رو بودم، اما بعد از صحبتی که با آقای ندیمیان، سرمربی تیم داشتم، در سپاهان ماندنی شدم.

 

پس با این حساب دوران فوتبال شما و محرم نویدکیا یکسان بوده است؟

من و محرم هم محله‌ای بودیم و سابقه بازی در مسابقات محلی و آموزشگاهی را داشتیم، اما محرم دو سال زودتر از من به تیم بزرگسالان سپاهان پیوسته بود، ولی تقریبا هم دوره بودیم.

 

 

 

فصل تازه زندگی فوتبال شما با قهرمانی سپاهان در لیگ دوم آغاز شد که با شکستن سیطره سرخابی ها رخ داد و مبدأ جدیدی در فوتبال باشگاهی کشور محسوب می شود. از آن قهرمانی خاطره ساز یاد کنید؟

لیگ حرفه ای را با استانکو شروع کردیم، اما آخر فصل جدا شد و فرهاد کاظمی که با تیم ابومسلم نتایج خوبی کسب کرده بود، سرمربیگری تیم را برعهده گرفت و در ادامه هم ساکت به مدیریت باشگاه رسید. روحیه ای که کاظمی به تیم داد و وجود بازیکنان جوان و با تجربه و تیم شاداب و با انگیزه ای که داشتیم، موجب شد تا شرایط ایده‌ئالی داشته باشیم و سه هفته زودتر از پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کردیم.

 

  • mohsen khatibi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی